اختلالات خدمات پیامکی بانک ملی
به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر بروز اختلال در خدمات نیازمند پیامک، بررسی های لازم از سوی این بانک صورت گرفت.
بانک ملی ایران با قدردانی از شکیبایی مشتریانی که دسترسی آنها به این خدمات طی روزهای اخیر با کمی مشکل مواجه شده است، اعلام کرد: مشکلات مربوط به حوزه بانکی نبوده ولی به دلیل اهمیت آرامش مشتریان، کارشناسان فنی و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات بانک به طور مرتب با شرکتها و سازمانهای متولی حوزه زیرساخت به دنبال رفع مشکل هستند.
بانک ملی ایران به مشتریان خود توصیه کرد: پس از دریافت هر گونه پیامک مرتبط با تراکنش حساب بانکی، ابتدا شماره حساب بانکی موجود در پیامک را با شماره حساب خود مطابقت دهند و در صورت مغایرت، پیامک ارسالی را نادیده بگیرند.
همچنین همه راه های اطلاع از تراکنش بانکی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله»، تلفن بانک و ... برای اطلاع از گردش حساب در اختیار مشتریان است تا از صحت پیامک مطلع شوند.
مشتریان بانک ملی ایران می توانند در نهایت به منظور اطمینان از هر گونه تراکنش مشکوک، با شعب بانک ملی ایران تماس گرفته و یا به آن ها مراجعه کرده و یا با بخش های پشتیبانی و ارتباط مردمی تماس بگیرند.
از صبح امروز برخی مشتریان بانک ملی ایران در تماس با ایرنا از بروز اخلال در سامانه پیامکی این بانک و دریافت پیامک های نادرست درباره انتقال وجوه از حساب های خود خبر داده بودند.
انتهای پیام/